Cost de les campanyes institucionals

L'Ajuntament s'ha sumat a la difusió de campanyes realitzades per altres entitas que no han supostat cap cost pel nostre Consistori. Aquest 2017 Han estat les següents: 

- Desembre de 2017: Campanya gran recapte d'aliments

- Novembre de 2017: Campanya de la de la prova del VIH i les hepatitis. 

- Agost de 2017: Campanya Osona "Som Sostenibilitat"

- Febrer de 2017: Campanya 'Casa nostra, casa vostra', assistència  a l'acte de suport del món local a la manifestació 'Volem acollir'

- Anual 2017: Publicacions d'anuncis oficials a diaris i butlletins.

Durant el 2018, l'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta es va sumar a dues campanyes amb cost zero:

- Gener de 2018: Campanya: "pose-li pebrots al càncer"

- Febrer de 2018: Campanya d’identificació i/o esterilització d’animals de companyia a preus reduïts promoguda per la Fundació per a l’Assessorament i Acció en Defensa dels Animals (FAADA)

Així mateix, va dur a terme les següents campanyes i/o publicacions:

- Març de 2018: Campanya de l'àrea d'autocaravanes

- Maig de 2018: Campanya Fira del Tupí i aplec de les caramelles.

- Maig de 2018: Campanya Caramelles del Roser.

- Desembre de 2018: Revista Vilatorta, edició Nadal.

- Anual 2018: Publicacions d'anuncis oficials a diaris i butlletins.

Durant el 2019 i fins ara, l'Ajuntament ha dut a terme les següents campanyes i publicacions institucionals:

- Anual 2019: Publicacions d'anuncis oficials a diaris i butlletins

 

Podeu consultar la quantitat de diners que l'Ajuntament ha destinat a campanyes publicitàries institucionals de l'any 2018 i anteriors en el següent enllaç

Darrera actualització: 08.02.2019 | 13:06
Darrera actualització: 08.02.2019 | 13:06